Dag 13: The Butchart Gardens in Victoria

21 juli 2017 - Vancouver, Canada

Na de avontuurlijke, spectaculaire dag van gisteren, gaan we vanochtend naar de mooie Burchart Gardens. Een voormalige cementfabriek, in het begin van de 20e eeuw omgetoverd naar schitterende tuinen door de familie Butchart. In de zomer werken er 500 mensen om de tuinen bij te houden! Speciaal voor de liefhebbers :-) een heleboel foto's. Aan het einde van de ochtend gaan we de boot op, terug naar Vancouver want morgen vliegen we weer terug naar huis. Om 12 uur worden we naar het vliegveld gebracht, onze vlucht gaat om 17 uur. Dus morgen kan ik lekker uitslapen en uitgebreid ontbijten en oh ja, mn koffer inpakken. Canada is (het stukje wat ik gezien heb:-) een prachtig land met aardige mensen. Met dankzij mijn reisgenoten en onze reisleider is dit een prachtige reis geweest ...

1. Paula:
    21 juli 2017
    Wauw, wat een mooie tuin! Ik denk dat je wel het mooiste stukje Canada hebt gezien, hoewel de andere kant ook mooie plekken heeft! En alweer inpakken, wat gaat het snel voorbij! geniet van je laatste dag in Vancouver!
  2. Janet:
    21 juli 2017
    Prachtig om zo je toch best grote avontuur te eindigen. Geniet van het uitslapen, en een hele goede reis terug naar Nederland. Donk en Noa kijken naar je uit! X
  3. Karin:
    21 juli 2017
    Wauw geweldig he, en het is al weer bijna om, wat een geweldige vakantie sis, geniet er nog ff van, en goede reis terug
  4. Fn@gaselle:
    21 juli 2017
    Een fantastische vakantie! Bedankt voor het delen, heb genoten.
    Goede reis back home.