Dag 1: van Schiphol naar Vancouver

9 juli 2017 - Oakville, Canada

In de vertrekhal viel het nog wel mee met de drukte maar bij de douane stond zaterdagochtend al een lange rij. Gelukkig was ik de avond van te voren al met de trein naar Schiphol gegaan en heb ik overnacht bij het Bastion hotel vlakbij. Anders was ik een uur later geweest en de wachtrij een stuk langer. De vlucht ging op tijd en viel reuze mee, mede dankzij het gezellige stel dat naast mij zat; Wim en Desiree. Ze blijken bevriend te zijn met mijn collega bij de Gasunie Cees Mooy, en ze doen ook nog dezelfde reis als ik! De gids staat op het vliegveld van Vancouver op ons te wachten en in de bus ontmoet ik de rest van het reisgezelschap. Bij ons eerste hotel 15 minuten van Vancouver, aangekomen blijkt het ook een casino te zijn, ik waan me even weer in Las Vegas :-) Mooie kamer, met bad, dus ik kan de verleiding niet weerstaan en duik er meteen in. Met Desiree en Wim daarna een terrasje gepakt en de omgeving verkend, het is lekker warm hier, zo'n 25 graden, en daarna gaan we wat eten. En nu zit ik op mijn kamer, het is hier 19.18 uur en in Nederland 4.18 uur. Nog even volhouden voordat ik kan gaan slapen. Morgen staat de bus om 9 uur klaar, we gaan dan Vancouver verkennen.

1. Janet:
    9 juli 2017
    Fijn dat je goed bent aangekomen, en wat leuk dat je gelijk al contact hebt gelegd met bekenden van jouw collega! It's a small world. Slaap lekker! X
  2. Paula:
    9 juli 2017
    Fijn dat het allemaal zo soepel is gegaan. Hopelijk gaat het verder ook smooth! Geniet ervan.
  3. Catharina Veentjer:
    9 juli 2017
    We hadden al even gechat maar een goede start is het halve werk dus ideaal om zo te beginnen. Veel plezier in Vancouver